11 Eylül 2011 Pazar

Payıma Düşenler..

Açıkçası ilk defa gittiğim bu sahaf festivali ben gerçekten çok mutlu etti. Bir sürü hikayesi olan bu kitapların arasında sanki başka bir yolculuğa çıktım. Kimbilir bu kitapları kimler okudu ve neler hissetiler diye düşünmeden edemedim. Bu kadar kalabalık oluşu ise beni daha çok şaşırttı diyebilirim. Türkiye'de kitap okuyan sayısı bu kadar düşükken böyle bir kalabalığı beklemediğimi eklemeden edemeyeceğim. Böyle bir kalabalık gerçekten görülmeye değerdi.. Sahafçıların da mutluluğu gözlerinden okunuyordu.

İşte bu festivalden benim de payıma düşenler...



Açıkçası zamanla tekrarlanmayan İngilizce bir zaman sonra hatırlanamaz hale gelebiliyor. Sürekli okunan kitaplarımızın arasına İngilizce olanlardan da eklesek hiç fenana olmaz sanırım.. Bunları inceleyerek ve okuması gayet anlaşılır olduğu için kütüphaneme eklemekte sakınca görmedim..



 2010 yılının en çok okunan kitapları arasında seçilen Shantaram ve Dünya Klasiklerinden okumadığım Jane Eyre kütüphanemde yerlerini aldılar. Aslında listem oldukça kabarıktı fakat bulamadıklarım olduğu gibi yeni çıkan kitapların fiyatları sahaf indirimi olmasına rağmen kitapyurdu fiyatına göre pahalıydı. Öncelikle tavsiyem almak istediğiniz kitapları internette araştırmanız ve karşılaştırarak alışverişinizi yapmanız olacaktır. Gerçi genel bir söylentiye göre kitapyurdunda satışı yapılan kitapların orjinal olmadığı konuşuluyor fakat bugüne kadar aldığım kitaplarda böyle bir sorunla karşılaşmadığımı söyleyebilirim. Hatta yazar tarafından imzalanmış olanlar bile vardı..  Benim aldığım bu kitapların toplamı 20 TL tuttu ve özellikle ingilzce kitaplar piyasada çok pahalı olduğu için bu alışverişten gayet karlı çıktım:)

Daha sonra ise İstiklal'in kalabalığına karıştım. Niyetim sıcak bir kahve içmekti fakat eşimin de bana eşlik edeceğini öğrendikten sonra vazgeçtim. Onu beklerken bu cicişlere de hayır diyemedim:)



Biten yazın son indirimlerinden faydalanmak gerekli değil mi:)

Daha sonra ise eşimin katılmasıyla birlikte Nevizade'de başbaşa güzel bir akşam geçirdik.. Dolu dolu ve gayet karlı bir gün geçirmenin mutluluğuna diyecek yoktu:)


2 yorum:

FıstıklıTombi dedi ki...

orası bir harika değil mi ?
İnsan kendimi kaybediyor orada,annem pek bir duygulanıyor sorma
Ama ben o kadar hisli olamıyorum benden önce kim okumuş diye..
Tepebaşındaymış bu sene,o trt'nin oradaki meydanda mı????

tully dedi ki...

Evet harika:)Evet TRT'nin orada hatta yan tarafında fashion week çadırı kurulmuş bu sene.Yani tam bir curcunaydı dün orası,bi yanda modacılar, bi yanda kitapsevereler.Garip bir kombinasyon olmuştu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...