9 Ocak 2012 Pazartesi

Kadın Dedektif/Alexander McCell Smith

2011'i de geri bıraktık, çoğu insan gibi bende ne değişti ki şimdi diyenlerdenim.. Sanırım herkesin büyük bir heyecanla sarılacağı bir umuda ihitiyacı var. O yüzden gelen yeni yıla bunca anlamlar yüklüyoruz, sanki biri gelip sihirli bir değneği ile tüm hayatımızı değiştiriverecekmiş gibi... Ben herşeyin sende bittiğine inananlardanım, eğer sen hiçbir çaba göstermiyorsan olduğu gibi sayıyorsundur..


2012'nin ilk kitabı Kadın Dedektif'i huzurlarınıza takdim ederim:) Yazar sanırım çok fena bir Agatha hayranıymış..O kadar çok ilham almış ki neredeyse bire bir kopyasını yapacakmış. Kitap Afrika'da bir kadının dedektifik bürosunu kurmasıyla başlıyor. İçinde ufak ufak dedektiflik hikayeleri ile sizi çok sıkmamakla bereber ben çok da iç açıcı bulmadım diyebilirim. Okunacak kitap kalmayınca annemin kütüphanesine daldım ve elime bu denk geldi. Ama biraz araştırınca aslında bu kitap bir dedektiflik serisinin ilk kitabıymış. Ama ben devamını getirmeyi düşünmüyorum. Agatha severlerin belki ilgisini çekebilir, ama Agatha'dan sonra da pek haz alınır mı bilmiyorum:)

4 yorum:

coraline dedi ki...

fotografa bayıldım.ben de kaktüsleri çok severim. bir de birşeyi sevmediysen çok güzel anlatıyorsun tully:)

Tully dedi ki...

Evet bende çok seviyorum kaktüsleri, sanırım onları kimse güller kadar sevmemelerinden olabilir bu hissiyatım:) İş yerimin canımdan anca bu kadar oluyor fotoğraflar,pek güzel bir manzaraya sahip değilim ne yazıkki:)Çok teşekkür ederim bende kendimi pek ifade edemediğimi sanıyordum:)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

;)

Tully dedi ki...

Adsız; it was my plasure:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...