17 Ekim 2011 Pazartesi

Elif/Paulo COELHO

Üzülerek söylüyorum bu kitap beni çok baydı ve daha fazla devam edemeyeceğime karar vererek kitabın sonunu getiremedim. (Ve bunu kendi adıma utanç ilan ediyorum.) Belki ilerleyen zamanlarda tekrar okuma gafletinde bulunabilirim. Bu kitap için hem çok güzel hem de çok kötü yorumlarda bulunulmuştu. Benim yorumum da ne yazıkki kötülere eklenecek. Özellikle ön yargı ile yaklaşmamaya dikkat ettim ama Paulo Coelho yine beni hayal kırıklığına uğrattı. Beğenenler mutlaka yorumuma kızacaktır fakat ben bu kitaptan kendim için bir mesaj alamadığımı söylebilirim. Ne yazıkki bir daha Paulo Coelho kitabı kütüphaneme eklenmeyecek. Sanırım mistizm ya da içsel yolculuk bana göre değil ya da ben yakın değilim bu tür konulara.. Benim gibi düşünenler varsa derim ki bu kitapla hiç boşa zaman kaybetmeyin.. Yok bi bakmış Elif olmuş yok karısını hem severmiş ama Hilal'le yaşadığı Elif'in etksinden kurtulamamış da.. Hadi be koca adam gencecik kızın büyüsünden kurtulama sonra da git adına Elif de... Kitabın içinde altı çizilesi cümleler de sizi kandırmasın. Malesef konusu ofsayt......

Not: Belki ben bu kitap için doğru zamanlama yapamadım ama çok sıkıldığım belli. O yüzden bir sonraki kitabım bana biraz heyecan katması açısından gerilim romanı olacak..

8 yorum:

FıstıklıTombi dedi ki...

boşver bahane üretmeyi
beğenmediysen kapa kapağı gitsin ya
kötü hissetme kendini ...
:)

sen benim daha 5.sayfada bayıp kapattığım kitapları görsen dudağın uçuklar

bu kitaba böyle bir yorum yapacağını biliyordum

kalp kalp kalp

Tully dedi ki...

Aslında çöpe bile atasım geldi bu kitabı:)

Ama yine de yarım kitap bırakınca vicdan yapıyorum işte:)

Ne güzel fazla şaşıtmadım seni:)

Kalp kalp kalp:)))

Şerife dedi ki...

almakla almamak arasında tereddüt edip almamıştım bu yorumdan sonrada almıyacağım kesin

Tully dedi ki...

Yani ben beğenmedim konusu bana uygun değildi, ama siz yine de daha fazla yorum okuyun derim. Belki okursanız siz beğenebilirsiniz..

coraline dedi ki...

valla ne yalan söyleyeyim tüm coelho kitapları baydı beni şimdiye kadar ki bunu almadım bile...iyi ki de almamışım, şimdi anladım:)

Tully dedi ki...

:)) Aynen Coraline,bir daha asla almam bende..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bu kitap benim de hiç ilgimi çekmemişti artık bazı yazarların kitaplarını ticari amaçla çıkarmış olmak için çıkardığını düşünüyorum.Zaten kitabın genel yorumlarında da sizinki gibi duygular vardı:)
Boşverin kötü kitap okuyunca iyilerin kıymeti artıyor;)
Sevgiyle kalın...

Tully dedi ki...

Sevgili Baykuş ne kadar da doğru kötü kitaplar sayesinde iyilerin değeri artıyor ama bu reklam çılgınlığı sayesinde (sanırım buna bazen bende kanıyorum)bu kitapların göz önünde olmasına da sinir oluyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...