23 Mart 2012 Cuma

Bahar mı geldi ne?

Bazen köyde çalışmak böyle fotoğraflar yakalamanıza sebep olabliyor:) En çok bahar ve yaz aylarında seviyorum işimi, en azından sıkıldığınızda dışarı çıkıp hala nefes alabildiğinizin farkına varabiliyorsunuz. İki gündür öğlenleri kendimi dışarı atıyorum kah fotoğraf çekip kah çardakta henüz kimsecikler yokken kitap okuyabiliyorum. İnanın içeri girdiğimde sarhoş gibi oluyorum. Bahar sarhoşu olmak demekki böyle birşeymiş:) Özlemişim baharı besbelli..

Şimdi kendimi düşünüyorum nasıl seviyorum hayvanları, yeşili, çiçekleri.. Annem anlatır küçükken de böyleymişim ben, kreşe gidene kadar ellemediğim hayvan, girmediğim kümes kalmazmış. Havalar düzeldiya artık etraftan çocuk sesleri de gelmeye başladı buralarda. Ama bunlara çocuk demeye bin şahit ister. Bizim fabrikanın köpeği Çomat baba oldu, 10 tane de yavrusu var görseniz ne tatlılar etrafta pıtır pıtır geziniyorlar. Ben ellemeye kıyamıyorum ama küçücük çocuklar o küçücük yavruyu nasıl tekmeliyor. Bikaç gündür çocuklar beni çok şaşırtıyor. Biz de çocuk olduk hatta öyleki bir türlü büyüyemeyen türden. Ama bu bacak kadar çocuklardaki vahşiliği anlayamıyorum. Üzülüyorum aslında nasıl bir anne babaları var diye. Bilmiyorum izleyeniniz var mı bir ara face'te çok meşur bir reklam videosu vardı, siz ne yaparsanız çocuğunuz da aynısını yapar diye mesaj içerikli bir videoydu. Adam tükürüyo, çocuk da tükürüyo, adam sigara içiyo çocuk da sigara içiyo gibi, eski arşivlerden bulabilirsem eklerim. Bu da aynen öyle çocuk ailede ne görürse onu yapıyor işte. Nasıl evlatlar yetiştiriyoruz aklım almıyor, madem yetiştiremeyeceksin ne diye dünyaya köpek yavrusu gibi bir sürü çocuk getiriyorsun anlamıyorum. Anlamayacağım da...






 Bu fotoğrafı nasıl yakaladım bilmiyorum oysa benim amacım aradaki küçük yavruyu çekmekti:) Bu fotoğrafa bakınca kocamla beni görebilirsiniz:)

Siz söyleyin şu güzelliklere kıyılır mı ya... En kısa zamanda Çomatı ve Çomat'ın yavrularını da fotoğraflayacağım Çomat biraz ürkütücü bir görüntüye sahip olsa da kimseye zarar vermez. Yavruları ise bildiğiniz gibi her yavru gibi çok sevimliler:)

8 yorum:

Eren dedi ki...

Tullycim cok guzel bir yaziydi, fotograflara bayildim, cocuklar konusunda cok haklisin, aci bir durum, Boyle seyler gordugumde Ben de basil bir aileleri var diye merak ediyorum...

SMİLENA dedi ki...

Tüly son resimdekiler sizmisiniz :)))
bahar geldi evet nihayet...köpüşleri de çek. bende hayvan delisiyim .ne güzel bir şey....
sevgilerimle

DarLa dedi ki...

bahar sevilmez mi ya...

cnbrk.dmr dedi ki...

şu yazıyı okuyunca son yazdığım yazı aklıma geldi.eğer blogumda son yazdığım yazıyı okursan sana nekadar imrendiğimi anlıcaksın :(

Tully dedi ki...

Teşekkür ederim Erencim, gerçekten çok acı verici yazık diyebiliyorum sadece:(

Tully dedi ki...

Sevgili Smilena aynen resimlerdeki biziz, ikimizde de keçi gibi inat var o yüzden çok benzettim:) En kısa zamanda Çomat ve yavrularını ekleyeceğim, daha ufak oldukları için pek yakalayamıyorum kendilerini:)

Tully dedi ki...

Aynen Darlacım, bahar gibisi yok bence de:)

Tully dedi ki...

cnbrk.dmr; yorumunuz için teşekkürler, yazınızı okudum ama şöyle söyleyeyim her ne kadar resimler güzel olsa da ortamımdan bende hiç mutlu eğilim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...