20 Şubat 2012 Pazartesi

Başlık Koyamadım!

Hani derler ya ateş düştüğü yeri yakar diye dönüp dolaşıp atalarımız nasıl doğru sözler söylemiş diyiyorum. Geçen hafta çok kötü haberler aldık, kötü şeyler gördük. Bir türü karar veremedim yazıp yazmamaya ama sonra içimden gelen sesi dinlemeye karar verdim belki bir nebze olsun hafifletir diye... Geçen hafta eşimin teyzesinin oğlu bir kaza geçirdi, duyduğumuz zaman inanamadık. Böyle şeyler duyduğunuz zaman birisinin size bunun şaka olduğunu söylemesi gerektiğini istersiniz hep. Dün kendi gözlerimle görene kadar nitekim kendimi böyle avuttum. Cumaya kadar yoğun bakımda olduğu için anca dün gidebildik yanına. Gencecik bir üniversite öğrencisi düşünün part-time çalıştığı hastanede alkolü başka bir kaba koyarken alkol elinde patlıyor ve arkadaşı ile birlikte kendisinin de yanmasına sebep oluyor. Güvenlik kameralarında beş dakika önce pür neşe olan  gençleri beş dakika sonra alevler içinde görüyorsunuz. Nasıl bir kazadır bu, nasıl bir kader biri bana anlatsın lütfen. İnsan başına gelmeyince bilmiyormuş böyle şeyleri, ne zor şeymiş insanın sevdiği birine dokunamaması, koklayamaması... Camdan seyrediyorsun anca ama karşındakinin mumyadan farkı olmadığını görünce daha beter kahroluyorsun. Hadi ben böyle üzülüyorum da allah annesine babasına büyük sabır versin... Nasıl güzel yüzlü bir çocuk, nasıl yakışıklıydı anlatamam ya, ama moral  olarak iyiydi  kendini bırakmamış henüz. Canım benim bizim ona teselli vermemiz gerekirken kendi bize teselli veriyordu. Diğer arkadaşının durumu ise daha da kötü o kendini bırakmış hayata küsmüş şimdiden. Kendinen çok ailesini düşünüyormuş, ailede çalışan olmayınca kendini sorumlu hissediyormuş yavrum. Of nasıl olacak, nasıl geçecek bu süreç hiç bilmiyorum. Sanıyoruz ki bu hayat bizim, dünya bizim oysa hepimiz emanetiz bu dünyaya... Bazen kendimizi kaf dağında sanıyoruz bazen bizden başka yok diyoruz. Al işte beş dakikada ne oluyor? Yine atalarımızın önünde saygıyla eğiliyorum; ne oldum dememeli ne olacağım demeli insan... Yaşabildiğimiz her anı kar saymalıyız oysa, yapmak istediklerimizi ertelememeli, bugünse bugünü yaşamalı hayatın değerini bilmeliyiz. Şimdi ben böyle yazıyorum ya sorun bana ben bunu yapabiliyor muyum? Çok canım sıkkın, çok üzgünüm.

16 yorum:

FıstıklıTombi dedi ki...

canım benim
öncelikle çok geçmiş olsun
insan ne kadar bilse de sevdiklerine yakınlarına ne kazayı ne ölümü yakıştıramıyor değil mi
hele de gençse..
Allah şifalar versin
Hem yeğeninize hem arkadaşına
İkisi de en yakın zamanda toplanır ve eski neşeli günlerine geri dönerler...

Tully dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim.. Aynen dediğin gibi insan hiç yakıştıramıyor böyle şeyleri sevdiklerine:(
Umarım dediğin gibi en kısa zamanda kavuşurlar sağlıklarına.
Nasıl zor bir süreç anlatamam,çok sabırlı olmak lazım:(

Eren dedi ki...

Canım çok üzüldüm gerçekten, kader işte diyebiliyorum ancak, acil şifalar diliyorum, inşallah bundan sonra hep güzel günler olur...

Tully dedi ki...

Çok teşekkürler Erencim,inşallah en kısa sürede sağlıklarına kavuşurlar..

Mutlu Eller dedi ki...

Acil şifalar, inanılmaz bir kaza gerçekten. Umarım bir an evvel toparlanır gençler.
Geçen hafta benzer şeyleri ben de eşime söylüyordum. İnsan arada bir hastanelere gitmeli.Geçen hafta gittim bir vesileyle, ne hastalıklar ne insanlar var koridorlarda, hele acilden giriş yapanlar, yakınların perişanlığı....
Günlük tempoda insan tüm bunları unutuyor, başka başka küçücük şeylere kafayı takıyor. (ben dahil tabii ki)

Tully dedi ki...

Çok teşekkürler Semi..Aynen insan arada hastanelere gitmeli ki haline şükretmeyi bilsin..Ne zor durumda olanlar var. Şimdi bizim yeğenimiz kötü durumda ama ondan da kötü durumda olanları var:(
Ne mutlu sana Semi sen kendini motive etmenin yollarını buşmuşsun:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok çok üzüldüm, şifalar diliyorum.Uzun bir süreçle iyileşecektir ama olsun yaşıyor ya, böyle düşünmek gerek...
Çok geçmiş olsun tekrar...

Tully dedi ki...

Çok teşekkürler sevgili Natalicim,evet biraz uzun sürecmiş tedavisi iyileşecek ama umarım fazla iz kalmaz:(

coraline dedi ki...

tully,çok geçmiş olsun.benim de bir arkadaşım yanmıştı ama tedavi göre göre uzun dönemde iyileşti,pozitif bakmalı.bazen çok sıkılsan bunalsan da sen de tadını çıkarıyor hayata pozitif bakıyorsun çoğunlukla:) mrk etme.

lezzetduragi dedi ki...

Tülay 'cım çok geçmiş olsun.acil sifalar diliyorum.
malesef insanoğlunda nankörlük var şükretmeyi öğrenmemiz gerek,insan başına gelmeyince hiç birşey anlayamıyor :(

Maya dedi ki...

Allah acil şifalar versin, inan diyecek bir kelime bulamıyorum, sadece moral diliyorum genç arkadaşımız için, yaşama sevinci hiç azalmaz inşallah :(

Tully dedi ki...

Sevgili Coraline,Vildan Ablacım ve Sevgili Maya hepinize teşekkür ediyorum.. Umarım en kısa sürede topralanır:(

Unknown dedi ki...

inş. unutulur, geçer gider...

Tully dedi ki...

İnşallah isoon inşallah..

vintageduygular dedi ki...

Cok gecmis olsun. Allah karsisina acisini hatirlatmayacak,onu annesi babasi kadar sevecek insanlar cikarsin karsisina. ..

Tully dedi ki...

Çok teşekkürler Vitange Duygular; zaten öyle güzel bir arkadaşı var ki görseniz refakatinde nasıl güzel baktı ona, nasıl gurur duydum bilemezsiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...