6 Mayıs 2011 Cuma

Son İki Hafta..

Çok çalıştım az uyudum..
Yeni ürünü fuara yetiştirdik.
Denetlendik.
İso'dan tebrik aldık.
Finans denetiminden sağlı sollu yumruklandık..
Yumruklar hala devam ediyor...
Fuara katıldık.
Alnımızın akıyla bu işi de başardık.
Çok şükür hala ayaktayız.
Üç günlük dağ havası alıp geldim.
İyi geldi!
Çok mutlu bir haber aldım.
Mutluluktan göz yaşı dökülebileceğini gördüm.
Çok mutsuz bir olay yaşadım.
İçim parçalanırken göz yaşımın boğazıma dizilip akamadığına şahit oldum.
Hayal kırıklığı sizi o kadar şok eder ki acınız size göz yaşı bile döktürmez.
Zamanla alışıyorsunuz.
Hayat işte...
Acı ve tatlı!
Kış ve yaz!
Aşk ve nefret!
Mutluluk ve mutsuzluk!
Başarı ve başarısızlık!
.
..
...
Biri olmadan diğeri olmuyor..
Hepsi bizim için..

1 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

evet hepsi bizim için..ama şu mutluluk ve huzur biraz fazla olsa artık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...